poniedziałek, 2 marca 2015

WAŻNE! :)

Witam wszystkich, którzy czytają Wild Fanfiction,
Chciałam wam wszystkim podziękować za cierpliwość i komentarze i za to, że mam ponad 19,000 wyświetleń! Nawet nie wiecie, jak mnie to cieszy. Niestety jestem zmuszona zawiesić bloga. Nie mam czasu go pisać, a nawet jeżeli mam to zapisuję przynajmniej 200 słów, a dalej nie mam pomysłu. Nie wiem jak mam kontynuować to opowiadanie. Po prostu wena mi się skończyła. Niezmiernie jednak wam dziękuję. I przepraszam.
Wiem, że mogłam was zawieźć tą informacją.
Ponieważ jestem spragniona nowych opowiadań i mam parę pomysłów to zaczęłam pisać nowe opowiadanie z Lukiem Hemmingsem z 5SOS. Wszystko znajdziecie tutaj:
http://www.wattpad.com/story/34050769-attracted-l-h-fanfiction
Więc pięknie zapraszam. Zamieściłam również Wild Fanfiction na wattpadzie, więc jeżeli cokolwiek napiszę to tam prawdopodobnie się znajdzie.
Dziękuję wam za każdą spędzoną chwilę na tym blogu, za każdy komentarz, za każde wyświetlenie. Kocham was najmocniej na świecie! I mam nadzieję spotkać was na wattpadzie!
A jeszcze jedno! Rozdział 14 został napisany, więc jeżeli jeszcze macie ochotę go przeczytać, to go on!

Dziękuję i przepraszam,

Mara xx

1 komentarz:

  1. Witaj :)
    Chciałabym Cię poinformować o tym, że otrzymałaś ode mnie nominację do Liebster Award. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie http://niesmiertelneporanki-bydajmond.blogspot.com/p/liebster-award.html
    xoxo,
    dajmond

    OdpowiedzUsuń